Returer og refusjon
Refusjon
For de fleste varer, i det usannsynlige tilfellet at produktet ditt er defekt, kan du sende det tilbake til oss for refusjon eller bytte innen 30 dager etter mottak. Returfrakt refunderes ikke.
For å være kvalifisert for retur må produktet ditt være i samme stand som da du mottok det. Det må også være i originalemballasjen.
Returer (hvis aktuelt)
Når returen din er mottatt og inspisert, sender vi deg en e-post for å informere deg om at vi har mottatt varen din. Vi vil også informere deg om refusjonen er godkjent eller avslått.
Hvis den blir godkjent, vil refusjonen din bli behandlet, og et beløp blir automatisk tilbakeført til kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmetoden innen et visst antall dager.
Forsinkede eller manglende refusjoner (hvis aktuelt)
Hvis du ikke har mottatt refusjonen ennå, sjekk bankkontoen din på nytt.
Kontakt deretter kredittkortselskapet ditt – det kan ta litt tid før refusjonen vises offisielt.
Kontakt også banken din, da det ofte er en behandlingstid før refusjonen blir registrert.
Hvis du har gjort alt dette og fortsatt ikke har mottatt refusjonen, vennligst kontakt oss via vårt kontaktskjema.
Bytter (hvis aktuelt)
Vi erstatter kun varer dersom de er defekte eller skadet.
Hvis du trenger å bytte til samme vare, vennligst send en e-post til oss via vårt kontaktskjema.
Frakt
Vi vil instruere deg via e-post om hvor du skal sende varen i retur.
Du er selv ansvarlig for å betale fraktkostnadene for returen. Fraktkostnader refunderes ikke.
Dersom du mottar refusjon, trekkes returfrakten fra refusjonsbeløpet.
Avhengig av hvor du bor, kan leveringstiden for byttevaren variere.
Dersom du sender en vare med verdi over 750 kr, bør du vurdere å bruke en sporbar frakttjeneste eller kjøpe fraktforsikring.
Vi kan ikke garantere at vi mottar varen du returnerer.